maandag 28 maart 2011

Flamingo

Afgelopen zaterdag 26-3-2011 ben ik weer richting Gelderland vertrokken voor een weekendje Ermelo. Ik ben met een kleine omweg gegaan via Elburg voor de zeldzame Flamingo. Er werd daar steeds een hele groep gezien van een 15 vogels in het Veluwe meer. Eerst ben ik aan de Flevopolder kant gaan kijken. Ik zag direct aan de andere kant in Elburg de groep Flamingo's in het water staan. Erg ver weg voor een mooie foto. Dus ik naar de andere kan rijden op de hoop er dichterbij te kunnen komen. Daar zag ik dat ik eigenlijk op een Bungalowpark moest zijn om er dichtbij te komen. Ik dacht kan mij het schelen. Ik parkeren bij het Bungalowpark en loop het park over richting het water. Daar zie ik de grote groep vlak aan de kant bij een steigertje staan. Ik de steiger op en op m'n gemak een paar mooie foto's gemaakt. Missie geslaagd!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten