donderdag 31 maart 2016

Bruine Kiekendief

In het begin van de middag zat ik weer in de auto want ik had nog een afspraak in Aalsmeer. Ik had mijn camera nog in de auto liggen van vanmorgen. Nog geen twee kilometer van huis zie ik opeens een vrij grote bruine roofvogel in grasland zitten. Het was een mooie Bruine Kiekendief. Op dat moment had ik vanwege mijn afspraak geen tijd om er voor te stoppen. Hopen dan maar dat hij er op de terugweg nog zit. Een dik uur later was ik weer op de terugweg en rijd ik weer langs dat grasland. En hij zat nog steeds op exact dezelfde plek. Ik auto geparkeerd en raampje open. Ik pak mijn camera en op dat moment vliegt hij op. Ik kon nog net een redelijke foto maken voor hij uit het zicht verdween.

Bruine Kiekendief - Circus aeruginosus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten